Vezető szerepre tör az Invitech Solutions I.

Az Invitel Csoporthoz tartozó, üzleti ügyfeleket kiszolgáló telekommunikációs és informatikai társaság növelni kívánja részesedését a bővülő hazai ict-piacon.

A vállalatcsoport év eleji tulajdonosváltása, illetve a csoport lakossági és kisvállalati üzletágának folyamatban lévő értékesítése a korábbinál is erősebb fókuszt és komoly többletforrásokat jelent az Invitech Solutions ambiciózus növekedési és akvizíciós terveihez. Ennek érdekében szervezeti struktúrájában és az ügyfelek kiszolgálásában is komoly fejlesztéseket kezdeményezett a vállalat. Az Invitech Solutions az elmúlt időszakban jelentős változtatásokat hajtott végre működésében. Ilyen változtatás például az egységes értékesítési és ügyfélkiszolgálási szervezetet hozott létre, amely magában foglalja mind a nagyvállalati és kormányzati szektort, mind pedig a korábbi középvállalati szegmenst.

Az üzleti ügyfelekkel fenntartott közvetlen kapcsolatot a továbbiakban egységes szervezetként összehangoló Vállalati és Kormányzati Igazgatóság vezetője Marton László, aki eddig a nagyvállalati és kormányzati szegmenst vezette. Ez a szerepköre egészül most ki a teljes üzleti ügyfélkör kiszolgálásának irányításával. Az integrált szervezet kialakításának fő célja, hogy az Invitech Solutions az egyre specializáltabb és összetettebb it-megoldásokat egységes elvek mentén nyújtsa valamennyi üzleti ügyfele részére. A területet vezető Marton korábban meghatározó szerepet töltött be az Invitel Csoport informatikai kompetenciájának megteremtésében, az infokommunikációs szolgáltatások bevezetésében. „Az egységes szervezet kiváló lehetőséget teremt a hatékonyabb kiszolgálásra, ügyfeleink igényeinek még mélyebb megértésére. Erre szükség is van, hiszen még több vállalathoz szeretnénk eljutni az ország minden pontján. Az új szervezettel a második legnagyobb hazai, technológiai fókuszú kereskedelmi csapat jön létre, amelynek köszönhetően minden jelenlegi és jövőbeni ügyfelünk egyedi kiszolgáláshoz juthat szükség esetén, amellett hogy hozzáfér a közös tudáshoz és innovációs eredményekhez” – fogalmazott Marton.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

SAP: működjenek üzleti alapon a társadalmi startupok

ked nov 14 , 2017
A kelet-közép-európai régió huszonöt legígéretesebb társadalmi startupja versenyez jövő héten Budapesten. A megmérettetésre az SAP szoftvercég és a Social Impact inkubátor által közösen szervezett, 2017-es startery találkozó keretében kerül sor. Az egész héten át tartó képzés végén, november 17-én, pénteken a tíz legjobb prezentációt mutatják be a zsűri és a […]