Vészhelyzetben a mobil a mentőangyal

 

Március 14-én és 15-én, az M7-es autópályán közel hatvan százalékkal többet beszéltek mobiltelefonon a Vodafone előfizetők, az adatforgalom pedig csaknem 15 százalékkal nőtt, míg az M1-esen elakadt autósok több mint negyven százalékkal magasabb hívás-és tíz százalékkal több mobiladat forgalmat bonyolítottak egy átlagos hétköznaphoz képest. A két autópályán a kritikus 72 órában (március 14. 12 óra és március 17. 12 óra között) átlagosan több mint húsz százalékkal volt magasabb az SMS forgalom, mint hét közben általában. A legkiugróbb időszaknak március 14. estéje bizonyult, amikor a két autópályán veszteglő Vodafone ügyfelek 18 óra és éjfél között egy átlagos nap SMS forgalmának mintegy 55 százalékát bonyolították. A Vodafone szerint a közelmúlt eseményei is rámutattak a mobil szolgáltatások, a mobilinternet egyre növekvő, krízishelyzetben pedig egyenesen nélkülözhetetlen szerepére.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

E-útdíj: nem lesz közösségi közbeszerzés

sze márc 27 , 2013
  Állambiztonsági okból nem kell alkalmazni a közösségi közbeszerzést az e-útdíj fizetés kialakításához szükséges eszközök és szolgáltatások beszerzésére – az erről szóló kormányrendelet a hétfői Magyar Közlönyben jelent meg. A közbeszerzési törvény felhatalmazza a kormányt, hogy a minősített adatot, illetve alapvető biztonsági, nemzetbiztonsági érdeket érintő, vagy különleges biztonsági intézkedést igénylő […]

Friss, ropogós