Március 14-én és 15-én, az M7-es autópályán közel hatvan százalékkal többet beszéltek mobiltelefonon a Vodafone előfizetők, az adatforgalom pedig csaknem 15 százalékkal nőtt, míg az M1-esen elakadt autósok több mint negyven százalékkal magasabb hívás-és tíz százalékkal több mobiladat forgalmat bonyolítottak egy átlagos hétköznaphoz képest. A két autópályán a kritikus 72 órában (március 14. 12 óra és március 17. 12 óra között) átlagosan több mint húsz százalékkal volt magasabb az SMS forgalom, mint hét közben általában. A legkiugróbb időszaknak március 14. estéje bizonyult, amikor a két autópályán veszteglő Vodafone ügyfelek 18 óra és éjfél között egy átlagos nap SMS forgalmának mintegy 55 százalékát bonyolították. A Vodafone szerint a közelmúlt eseményei is rámutattak a mobil szolgáltatások, a mobilinternet egyre növekvő, krízishelyzetben pedig egyenesen nélkülözhetetlen szerepére.