Végre van már digitális borlap is

appDigitális borlapot fejlesztett a Magyar Telekom innovációs laborja, a Kitchen Budapest (KIBU). A nyomtatott menüt kiegészítő megoldás először a fejlesztésben együttműködő Innio Borbárban segíti a minőségi borok iránt érdeklődőket a tájékozódásban, a választásban. A vendégek számára rendelkezésre álló világító, színes, mozgó elemekkel ellátott képernyőkkel, a folyamatosan frissülő információk nemcsak a borbarátok döntését kívánja egyszerűbbé és gyorsabbá tenni, hanem a laikusok számára is érdekes és informatív perceket igyekszik nyújtani – kiegészítve a felszolgálókkal való találkozás, párbeszéd lehetőségét.

A kezdetben az Innio Borbárban kézbe vehető digitális borlap segítségével a vendégek tableteken keresztül közel 300 féle borral kapcsolatos, érdekes információ között böngészhetnek. Így a bor származási országa, a dűlő, a szőlőfajta és sok más érdekes, jól rendszerezett és esztétikus formában megjelenített adat gazdagíthatja az érdeklődők ismereteit, segítheti a választást. A vendégek egyszerű, lapozó („swipe”) mozdulattal váltogathatnak a tableteken a borok és színek között. A borok a digitális borlapon színek alapján lettek kategorizálva, hiszen a borválasztási folyamat első lépése legtöbbször a bor színének meghatározása aszerint, hogy könnyű fehér, rosé, vagy vörösbort kíván fogyasztani valaki. Emellett a habzóborok is külön kategóriát képeznek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XV.

hét dec 1 , 2014
2014 3. negyedévében a tartós műszaki cikkek értékesítése 9 százalékos növekedést ért el 2013 hasonló időszakához viszonyítva. Annak ellenére, hogy a piac még mindig növekszik, a növekedés üteme csökkent. A teljes értékesítési összforgalom 122,2 milliárd forintot tett ki. A növekedés fő motorja az okostelefonok, notebook-ok és a táblagépek szegmense volt, […]

Friss, ropogós