Végre normális internet lesz az „elátkozott” 29-es körzetben

tapsA monori optikai hálózat 2016-os befejezése után Monorierdőn és Nagykátán folytatja a hálózatfejlesztést a UPC Magyarország Kft., jövő áprilisától pedig további településeken fejleszt az öt járást magában foglaló 29-es körzetben — jelentette be a társaság stratégiai és üzletfejlesztési igazgatója.

Császár Zoltán felidézte: az optikai hálózat kivitelezése Monoron már zajlik, és ez év végére befejeződik, az 5-18 Mbit/s letöltési sebesség ötszázra növekszik. A UPC Monor-Monorierdő-Nagykáta beruházása több mint egymilliárd forint, amely saját forrásból valósul meg és jövő év első negyedévének végéig befejeződik. Császár elmondta, hogy csak a 29-es körzetben több milliárd forintról van szó, és járásonként változó a támogatás. Kiemelte: a kormány azokat a háztartásokat támogatja, ahol nincs olyan szupergyors internet, mint amilyen Magyarország több településén ma már elérhető.

„Ez esélyegyenlőség-teremtő programnak is tekinthető.” Hozzátette, 2018 végére a körzet mintegy százezer pontjára – háztartásokba, vállalkozásokhoz, intézményekhez – jut el az optikai hálózat, és a kormányzati pályázat jelentősen segíthet a többi település fejlesztési sebességén. Császár elmondta, hogy a 29-es körzetben a UPC az első számú vezetékes szolgáltató. A UPC az ország második legnagyobb vezetékes távközlési szolgáltatója, 1,7 millió háztartásban van jelen, több mint háromszáz településen, nyolcszázezer ügyféllel rendelkezik, tavaly több mint hatvanmilliárd forint árbevételt ért el.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Végre! Közösségi kommunikációs platformot indított a Viber

csü nov 17 , 2016
ShareTweetPinShareNyilvános fiók néven indított új szolgáltatást a Viber, amelyen keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal. Az új globális kommunikációs platformot üzleti megoldásként a legkisebb és a legnagyobb cégek és márkáknak is igénybe vehetik a célcsoportjaikkal folytatott kommunikációban. A közösségi fiókok a fogyasztói-rajongói elköteleződés és […]
Viber

És még ez is...