Végre megjelent az E-sport tudásbázis tanulmánykötet

Az E-Sport tanulmánykötet szerzőiNegyedik alkalommal rendezték meg a Magyar E-sport Szövetség Oktatási Bizottságának szervezésében az ESTB (E-sport Tudásbázis) oktatási konferencia, amelyen bemutatták Magyarország első oktatási célokra készült e-sport tanulmánykötetét.

A Magyar Telekom Székházában tartott konferencia résztvevői betekintést kaptak az antológia tartalmába, ugyanis a kötet szerzői mutatták be saját tanulmányaikat. A kötet a hazai e-sport szakértők legfrissebb kutatásait foglalja össze, és olyan szerzők munkáit mutatja be, akik az e-sport és az oktatás közötti szinergiákat különböző tudományterületeken elemzik.

A Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) célja, hogy elősegítse az e-sport fejlődését Magyarországon, és támogassa annak integrációját a hazai oktatási környezetbe. Az e-sport konferencia és a különféle képzések kiváló alkalmat biztosítanak arra, hogy a szakértők, pedagógusok és szülők egyaránt részesei legyenek ennek a fejlődésnek.

A könyvbemutatóval összekötött konferencia programjában a szakmai előadások mellett interaktív workshopok is szerepeltek. A résztvevők első kézből tapasztalhatták meg a virtuális valóság (VR) technológiák e-sportban való alkalmazását, és megismerhették, miként alakíthatja a VR az e-sport jövőjét, valamint az oktatási módszereket. Az ISCA European Esports Grassroots workshopon pedig az európai e-sport közösségek fejlesztését támogató program hazai és nemzetközi tapasztalatait mutatták be. A résztvevők betekintést kaptak az ISCA azon kezdeményezéseibe, amelyek az e-sport fejlődését és a fiatal tehetségek kibontakozását célozzák, és amelyek keretében a HUNESZ is elindított egy utánpótlást támogató projektet.

E-sport Tudásbázis tanulmánykötetben szereplő szerzők és a tanulmányaik címe

  • Biró Balázs: Az e-sportról: az Intergalaktikus Spacewar! Olimpiától az Olimpiai E-sport Játékokig
  • Fromann Richárd: Betekintés a gamer szubkultúra szociológiai dimenziójába
  • Novák Pál: Az e-sport jogi helyzete hazánkban
  • Bányai Fanni: Az e-sportolók pszichológiai profilja – A videojátékokhoz fűződő motivációk és pszichés tényezők az e-sportolói karrier szolgálatában
  • Andrejkovics Zoltán: Az E-Sport Csapat Felépítése
  • Tischler Márk: Az E-Sport-Ipar Gazdasági Vonatkozásai
  • Gáspár Péter: A média meghatározó szerepe az e-sport világában
  • Fehér Gáspár: A vizuális megjelenés fontossága az e-sport világában
  • Szabella Olivér: Az e-sport sporttudományi szemmel
  • Raposa László Bence: Sporttáplálkozási alapvetések az e-sportban
  • Tóta Gábor: E-sport versenyszervezési alapok
  • Rubicsek Norbert: Az e-sport integritása Magyarországon
  • Kutyej Dániel: Kompetencia területek, és azok mérése az e-sport világában
  • Subiczné Bodac Edina, Torzsásné Váczi Andrea, Domoszlayné Babják Orsolya: E-sport szülői szemmel

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Q3: Jó negyedévet zártak az okostelefon gyártók

szo nov 2 , 2024
A globális okostelefon-eladások öt százalékkal 309,9 millióra nőttek a harmadik negyedévben, ami 2021 óta a legerősebb harmadik negyedéves adat – derült ki a Canalys szingapúri piackutató cég elemzéséből. 2021 óta nem produkált ilyen jó számokat a piac ebben a negyedévben. Az adatok azt mutatják, hogy a Samsung a piacvezető, de […]
Samsung Galaxy

És még ez is...