Nyilvános fiók néven indított új szolgáltatást a Viber, amelyen keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal.
Az új globális kommunikációs platformot üzleti megoldásként a legkisebb és a legnagyobb cégek és márkáknak is igénybe vehetik a célcsoportjaikkal folytatott kommunikációban. A közösségi fiókok a fogyasztói-rajongói elköteleződés és a személyes kapcsolatok platformjaként hatékonyan segíthetik az értékesítő, a marketing-, illetve az ügyfélszolgálati csapatok munkáját, de használhatók hírek, újdonságok nyilvános bejelentésére is.
A nyilvános fiók létrehozását követően az adminisztrátor és a résztvevők azonnal, akár nagy léptékben is képesek üzeneteiket, tartalmaikat eljuttatni egy egyszerű, direkt és személyre szabható felületen, mintegy életre keltve saját márkájukat. A fiók kezelője többféle módon küldhet személyes üzenetet követőiknek: a rendszer akár a meglévő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerrel is összekapcsolható, de manuális, személyes csevegésre, illetve automatizált csevegő botok alkalmazására is lehetőség nyílik.