Véglegesíti a hibrid munkarendet a Vodafone

Tóth Zsuzsanna, a Vodafone Magyarország HR Vezérigazgató-helyettese.Hibrid munkarendben folytatja működését a Vodafone Magyarország.

Működését felülvizsgálva, kollégáit és külső szakembereket bevonva, számtalan felmérés eredményei és globális tapasztalatai alapján döntött úgy a Vodafone, hogy egyetemesíti a jelenlegi hibrid működését, amelyet hosszútávon is fenn kíván tartani. A szolgáltató ezzel a kollégái kezébe adja a döntést, milyen arányban végzik az irodából és az irodán kívülről munkájukat, a vállalat pedig ehhez – a piac előtt járó, jövőbe mutató cégkultúrán túl – a megfelelő technikai hátteret is biztosítja, emellett pedig olyan irodaterek kialakításán dolgozik, ami a legjobban támogatja az éppen az irodában tartózkodó munkatársak hatékonyságát. A vállalat célja, hogy a hibrid munkarend formájában egy olyan, rugalmasan személyre szabható keretrendszert biztosítson dolgozói számára, amely figyelembe veszi, hogy – ahogy az élet különböző területein, úgy a munkavégzés során is – az egyes munkavállalóknak mások az igényei és a preferenciái, sőt az aktuális feladat típusa is meghatározza, hogy éppen mi támogatja legjobban az egyén hatékony munkavégzését.

„Rendkívül izgatott vagyok, hiszen az elmúlt másfél, kihívásokkal teli év tapasztalatait vezetjük át a mindennapokba. Rengeteg szempontot vettünk figyelembe, amelyek mind azt mondatják velünk, hogy a pandémia előtti munkarendre való visszatérés helyett, inkább a jelenlegi működésünket érdemes tovább gondolni. A hibrid munkarend abban a tekintetben egyedülálló, hogy a munkavállaló tapasztalatain, önismeretén, valamint a munkaadójával való bizalmi kapcsolatán alapszik, aminek tükrében a kolléga saját maga eldönti, hány napot kíván otthon és az irodában munkával tölteni. Hiszem – és a tapasztalataink is ezt bizonyítják – hogy a kollégák tudnak élni ezzel a szabadsággal és a rendszer adta rugalmasság a jövőben is hatékonysággal párosul. Izgalmas látni, ahogy a munkavégzésnek ez az újfajta megközelítése egy olyan innovatív technológiai vállalatnál, mint a Vodafone, mennyire magától értetődően és organikusan alakult és alakul ki” – mondta Tóth Zsuzsanna, a Vodafone Magyarország HR Vezérigazgató-helyettese.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.