A Bónusz Brigád nyújtotta szolgáltatás márciusban megfelelt a Magyar Termék Kft. tanúsítási eljárásán, így a társaság szolgáltatáscsaládja mostantól viselheti a Magyar Szolgáltatás védjegyet. A védjegy megszerzése mellett további újdonság, hogy a januárban bejelentett Partnerközpont újabb funkciókkal bővült. A partnerek ezentúl naponta frissülő adatbázisban látják az őket értékelő Brigádtagok véleményét, így azonnali visszajelzést kapnak az általuk nyújtott szolgáltatások és termékek minőségéről. A Hűségprogramban résztvevő Brigádtagok mostantól az Exkluzív ajánlatokat is elérhetik, ahol olyan ajánlatokból vásárolhatnak, amelyek már elfogytak, vagy egyszerűen csak lekéstek róla.
Next Post
Az it-biztonság hiányosságai hatalmas üzleti kockázatot jelentenek
sze márc 28 , 2012
A hazai vállalati vezetők szemében az it-terület legnagyobb kihívását a biztonsági kérdések jelentik az IDG Lapkiadó és a Deloitte Zrt. közelmúltban készült, közös felmérése szerint. A vállalati vezetők, illetve az it-terület felső és középvezetői ennek megfelelően kezdik felismerni a hiányos it-biztonságban rejlő hatalmas üzleti kockázatokat vállalkozásukra nézve. Antal Lajos, a […]

És még ez is...
-
2013. április 30.
OKI: 17 százalékos növekedés
-
2012. november 13.
A Díjbeszedő Nyomda megcsípte a Telenort
-
2015. február 5.
Telenor: halál a tarifacsomagokra
-
2017. november 23.
Több ezren vettek részt a Modern Gyárak Éjszakáján
-
2022. január 5.
Delta Deltának felvásárlója