Vatera: százezer forintos garancia

SzanitterAronMinden korábbinál biztonságosabb lett az adásvétel az Allegro Group Hu Kft. által üzemeltetett Vaterán, ahol október elsején bevezették a Biztonságos Vásárlás Programot (BVP), vagyis az üzemeltető garanciát vállal az értékhatár alatti tranzakciókra. A program lényege, hogy amennyiben egy felhasználó nem kapja meg a megvásárolt terméket, a Vatera tranzakciónként százezer forintos értékhatárig kártalanítja, amennyiben a károsult rendőrségi feljelentést tesz. Az online piactér a fenti összeghatár meghatározásánál maximálisan figyelembe vette a felhasználók szokásait: tapasztalataik szerint ez a limit lefedi az átlagos vásárlások értékét. Némi korlátozás, hogy a program előnyeivel a felhasználók évente legfeljebb öt alkalommal élhetnek.

„A bizalom mindig is kulcsszerepet játszott az online piactéren történő adásvételben: felméréseink szerint a fixáras termékekért a felhasználóink többsége, csaknem 62 százaléka előre utalással fizet, ami az e-kereskedelmi piachoz képest is igen magas arány. Mindez azt mutatja, hogy a vásárlók egyre jobban bíznak az eladókban, és többnyire pozitív tapasztalatokkal rendelkeznek. Ezt a légkört az új vásárlói program és további kényelmi szolgáltatások bevezetésével is szeretnénk támogatni, tovább erősíteni” – mondta Szanitter Áron, az Allegro Group HU Kft. piacterek üzletág vezetője.

2 comments to “Vatera: százezer forintos garancia”
  1. Vigyázzatok! Ne higgyetek! Senki ne dőljön be!
    Ez csak egy reklámfogás.
    Nem fizetnek vissza semmit.
    Az adatokat dugdossák, hamis tájékoztatást adnak.
    Az ügyfélszolgálat már nem garantál semmit, megspórolja a garantálnak hírdetett visszafizetést.
    Pulykapénzre spórolnak? Gyalázat!

    • Tisztelt Olvasónk!
      Megkerestük a Vaterát a problémájával kapcsolatban. Alább olvashatja a társaság válaszát.

      A Vatera Biztonságos Vásárlás Programja jelenleg is működik, a feltételeiről az alábbi oldalon tud olvasni:
      https://www.vatera.hu/biztonsagos-vasarlas/, a részletes szabályzat pedig itt érhető el:
      https://www.vatera.hu/BVP-szabalyzat/

      Tehát amennyiben a felhasználót ért kár összege 50 000 Ft alatt van, úgy kivizsgáljuk az adott esetet, bekérjük az eladó és a vevő között zajlott levelezést, közvetítünk a két fél között, és igyekszünk megoldást találni a problémára. Ha a vevő panasza indokolt, és nem sikerül az eladóval megoldást találni rá, megtérítjük neki az eladó által okozott közvetlen kárt 50 000 Ft-ig.
      Amennyiben 50 000 Ft-nál magasabb összegű kár éri a felhasználót vásárlása során, a BVP-kérelem benyújtásához rendőrségi feljelentést is kell mellékelnie. Ez esetben 100 000 Ft-ig térítjük meg a közvetlen kárt.
      A program keretében nem csak akkor kompenzáljuk a vevőt, ha nem érkezett meg a termék, hanem abban az esetben is, ha minőségi probléma merül fel a termékkel kapcsolatban. Ilyen tipikus eset, ha például nem pontosan azt a terméket kapja, amit rendelt, vagy épp rosszabb minőségben, mint ahogy a képen vagy a leírásban szerepelt, esetleg az megsérült a szállítás során.

      A program indulása óta a havi esetek száma és a kifizetések mértéke valamint az elbírálás módja sem változott/csökkent érdemben az indulás óta, és továbbra is stratégiai fontosságú a Vatera működtetése szempontjából. A beérkező panaszok mellett proaktívan is igyekszünk felderíteni a panaszos eseteket, ha valahol azt látjuk, hogy negatív értékelés érkezik egy adásvételhez, mert valaki nem kapta meg a terméket vagy minőségi kifogása van, akkor az ügyfélszolgálatunk megkeresi a vásárlót, és felhívja a figyelmét a programra.

      Az Ön által említett konkrét panasszal kapcsolatban szívesen adunk részletes tájékoztatást, de ehhez ismernünk kellene, hogy melyik esetről van szó.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.