Hozzunk létre „Külső” címkét
A „Külső” címkék segítségével megjelölhetjük azokat az e-maileket, amelyek a vállalati domainen kívülről érkeznek. Ezek a címkék figyelmeztetik a címzetteket, ha egy adott levél nem a szervezeten belülről származik, és segíthetnek azonosítani azokat az e-maileket, amelyek a domaint próbálják meg hamisítani (például a fent említett „m” és „rn” esetben). A fent említett ajánlások ugyan extra időt igényelnek, de biztosak lehetünk benne, hogy a befektetett időnk megtérül, hiszen lehet, hogy pont ezáltal óvjuk meg munkahelyünket egy célzott kibertámadástól. A támadók azzal is próbálkozhatnak, hogy egy rosszindulatú mellékletre vagy linkre való kattintásra ösztönözzenek minket, ezért ne felejtsünk el egy olyan átfogó biztonsági megoldást találni, amely képes észlelni és blokkolni ezt a fajta veszélyt is.