Az európai uniós előírás lényege, hogy mind a bolti egyérintéses, mind az online bankkártyás fizetések esetén szükség lesz az úgynevezett kétfaktoros azonosításra. Ezt azt jelenti, hogy a jövőben az e-kereskedelemben, illetve minden online fizetési tranzakció során az ügyfeleknek háromból legalább két faktort meg kell adniuk az ügyfélazonosítás érdekében. A három lehetséges faktor közül az első csoportot valamilyen ismeret adja, amit csak az ügyfél tud (például PIN-kód, vagy jelszó), a második kört valamilyen eszköz jelenti, amit csak az ügyfél birtokol (például chipkártya, mobiltelefon, okostelefon, token, vagy más hardver), a harmadik lehetséges azonosítási mód valamilyen biológiai tulajdonság, amely csak az adott ügyfélre jellemző (ujjlenyomat, archáló, hangminta, írisz, retina, de akár mozgás, vagy akár a telefon jellemző használata, mozgatása).
A Barion Payment Zrt. tavaly 160,26 millió forintos nettó árbevételt ért el az előző évi 97,52 millió forint után. 2017-ben 113,8 millió, tavaly 162 millió forint veszteséget „termelt” a társaság.