Van, aki mobilon szereti

Magyarországon is megjelentek azok a fogyasztók, akik már csak kizárólag mobiltelefonjukat használják online vásárlásra, igaz, arányuk még alacsony (két százalék). A többség (hetven százalék) inkább a számítógépet részesíti előnyben az elektronikus vásárlás során, egyre többen vannak azok, akik egyenlő arányban ötvözik a két eszköz használatát (hét százalék). A két felhasználói csoport abban megegyezik, hogy inkább csak az egyik eszközt választják online vásárlásra. A fennmaradó 21 százalék egyik eszközt sem használja az online vásárlásra, ami azt jelenti, hogy ők valószínűleg egyáltalán nem tartoznak az internetes vásárlók közé — derül ki az eNET ás a Magyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című kutatássorozatának legfrissebb jelentéséből.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.