Magyarországon is megjelentek azok a fogyasztók, akik már csak kizárólag mobiltelefonjukat használják online vásárlásra, igaz, arányuk még alacsony (két százalék). A többség (hetven százalék) inkább a számítógépet részesíti előnyben az elektronikus vásárlás során, egyre többen vannak azok, akik egyenlő arányban ötvözik a két eszköz használatát (hét százalék). A két felhasználói csoport abban megegyezik, hogy inkább csak az egyik eszközt választják online vásárlásra. A fennmaradó 21 százalék egyik eszközt sem használja az online vásárlásra, ami azt jelenti, hogy ők valószínűleg egyáltalán nem tartoznak az internetes vásárlók közé — derül ki az eNET ás a Magyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című kutatássorozatának legfrissebb jelentéséből.
És még ez is...
-
2012. május 29.
Mobilhasználatban is bénák vagyunk
-
2014. március 18.
Magyar Telekom: előrendelhető a Galaxy S5
-
2020. június 4.
Várva várt fejlesztés a NAV-tól: számlázás okostelefonról
-
2014. július 4.
Xerox: a mobiltelefon segíthet az elalvás ellen védekezni
-
2017. október 6.
Új városok térképeivel is bővült a McDonald’s BringaMánia App
-
2017. október 28.
Előrendelhető az iPhone X a Telenornál