Van, aki kicsin szereti

 

Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint függetlenül attól, hogy hol vagyunk, kommunikációs eszközeink segítségével állandó kapcsolatban vagyunk a közösségi térrel, mégpedig átlag alig több mint két (2,3 darab) eszköz használatával. A magyarok eszközhasználati intenzitása is e körül mozog, közel két darabbal. Ha pedig a technológia kerül terítékre, akkor a kis méretre és a mobilitásra szavazunk. Nemzetközi szinten legtöbbünk “ruhatárának” része a mobiltelefon (82 százalék), s a
laptop (66 százalék) is megelőzte az asztali számítógépet (60 százalék). Sőt 17 százaléknyian rendelkeznek már tablettel. Figyelemre méltó, hogy a felnőtt magyar lakosság 44 százaléka használ laptopot, 73 százaléka pedig asztali számítógépet (tehát nálunk még nem történt meg a helycsere), és mindössze négy százalék tabletet. Tekintve, hogy egyre több eszközt használunk, elemi fontosságú a márkák számára, hogy online jelenlétük egyformán értelmezhető legyen minden fent
felsorolt eszközön. Mindez valamikor nagy dolognak tűnhetett, ma egyszerűen csak “okosan” kell gondolkozni hozzá — áll az Ipsos közleményében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.