Változások az E.ON kommunikációs és marketing csapatában

A Károlyi Zsuzsanna vezetésével működő marketing és kommunikációs osztályon mostantól Kovács Alexandra látja el a marketing és marketingkommunikációs szakterület-vezetői feladatokat, Kőrösi Gábor pedig a vállalati kommunikációs szakterület-vezetői feladatokért felel az E.ON-nál.

Kovács a Budapesti Corvinus Egyetem nemzetközi kapcsolatok külügy szakán és marketingkommunikáció mellékszakán szerzett diplomát, és az E.ON-nál kezdte karrierjét, hét év alatt gyakornokból vált szakértővé majd a vállalat marketing és marketingkommunikációs szakterületének csoportvezetőjévé. A szakember a vállalati és külső kommunikációval, társadalmi felelősségvállalási programok kommunikációjával, ATL és BTL kampányok koordinálásával is foglalkozott, új pozíciójában a termékek és szolgáltatások marketingtámogatásáért és az E.ON márkáért felel.

Kőrösi a médiából érkezett: az ELTE szociológia szakán és a Színház- és Filmművészeti Egyetemen végzett televíziós műsorvezető-rendező szakon, majd nyolc évig dolgozott a TV2-nél, ahol többek között a Tények és a Napló riportere, később pedig a Tények Reggel és a Tények Délben szerkesztő-műsorvezetője, majd a Tények felelős szerkesztője lett. Ezután a 2024-es budapesti olimpiai és paralimpiai pályázaton dolgozó csapathoz igazolt pr-menedzsernek, majd az RTL Klub Hírigazgatóságát erősítve visszakanyarodott a televíziózáshoz, mielőtt az E.ON-hoz csatlakozott. A vállalatnál a PR kommunikációért, a sajtószóvivői feladatokért, a belső kommunikációért és a társadalmi felelősségvállalás programokért felel csoportvezetőként.

Vélemény
Kicsit is komolyabb kommunikációs szervezetek, cégek tisztában vannak azzal, hogy egy karrierhírhez szinte kötelező a csatolni az abban szereplők arcképét, mert ezzel megkönnyítik az újságírók, szerkesztők munkáját, ami többnyire megtérülő befektetés. Ezt a szintet még nem sikerült megugrania az E.ON csapatának.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.