mínuszos.hu

UPC: 4,7 százalék forgalomnövekedés

A Liberty Global legfrissebb beszámolója után nem sokkal a társaság leányvállalata, a UPC Magyarország Kft. is nyilvánosságra hozta 2016 második negyedévére vonatkozó üzleti eredményeinek egy részét. Az elmúlt negyedévben több mint 15 ezer új háztartásba jutott el a szolgáltató hálózata, ami többek között annak a 4,4 milliárd forintos befektetésnek is köszönhető, amelyet a hálózatfejlesztésre, valamint új termékek és szolgáltatások, például a Horizon platform és a Műsorvisszanéző funkció bevezetésére fordítottak.

Az elmúlt év azonos időszakához képest 4,7 százalékkal növekedett a UPC Magyarország árbevétele. Április és június között több mint 23 ezer új előfizetéssel (üzleti szakkifejezéssel RGU – Revenue Generating Unit) bővült a UPC portfóliója, ezzel pedig összesen 1,865 millióra nőtt a tévés, internetes, mobil, és telefonos szolgáltatásokat magába foglaló előfizetések száma. Ugyanebben az időszakban a UPC Mobil előfizetések száma meghaladta a 47 ezret. (A tavaly elért üzleti eredményekről lásd korábbi cikkünket. A -szerk- megj.)

Exit mobile version