Új zenei adatcsomagok a Telenornál

zenexA Telenor MyMusic-ot kifejezetten zenerajongóknak szánja a távközlési társaság. A háromféle adatcsomag kifejezetten az online zenehallgatáshoz kínál adatforgalmi keretet. Az adatcsomagok számos népszerű online streaming zeneszolgáltatáshoz és rádióhoz elérhetők, mint például a Deezer, az Apple Music, a Google Play Zene és a Tidal, valamint az MR rádiók. A Telenor azt ígéri, hogy a támogatott szolgáltatások és rádiók körét folyamatosan bővíteni fogja a felhasználók visszajelzései alapján. A Telenor MyMusic csomagokat a vállalat minden olyan havidíjas és kártyás ügyfele megrendelheti, aki bármilyen aktív mobilinternetes adatcsomaggal rendelkezik. Az alacsony díjú csomagok használatának előnye, hogy mobilinterneten keresztül a zeneszolgáltatások több milliós katalógusa bármikor hozzáférhetővé válik anélkül, hogy az adatátvitel költségei, vagy a telefon esetleg szűkös adattároló kapacitása miatt kellene aggódni.

Ha egy ügyfél előfizet a 990 forintos havidíjú MyMusic Nonstop adatcsomagra, a Telenor Hipernet hálózatán korlátlanul használhatja a fent említett zeneszolgáltatásokat például tömegközlekedés során, az autóban vagy akár a strandon. A MyMusic Start csomagot az online zeneszolgáltatásokkal ismerkedőknek szánja a Telenor, ez 500 MB hipernetes zenei forgalmat tartalmaz, ami átlagos hangminőség mellett nagyjából 15 órányi internetes zenehallgatásra elegendő a támogatott szolgáltatások használatakor. A MyMusic Deezer csomaggal szintén bármennyi zenét lehet hallgatni a Hiperneten a korlátlan adatkeretnek köszönhetően, azonban ez a csomag egy prémium Deezer-előfizetést is tartalmaz.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Kattintásmágnes lett egy szürke melegítő

csü júl 21 , 2016
ShareTweetPinShareKirály Gábor volt a „legkeresettebb” magyar labdarúgó az interneten a franciaországi Európa-bajnokság ideje alatt. A kontinenstorna végeztével a Klikkmánia keresőmarketing ügynökség megvizsgálta, hogyan befolyásolta az egy hónapig tartó esemény az internetes kereséseket. A cég keddi közleményéből kiderül, hogy a kutatásuk a torna alatti rövidtávú trendeket hasonlította össze a napi keresési […]

És még ez is...