Új üzleti struktúrával erősít a Xerox

uzletA Xerox új üzleti struktúrában szolgálja ki az ügyfeleit — jelentette be a társaság. Ennek középpontjában a személyre szabhatóság áll és a jövőben még inkább arra törekednek a vállalatnál, hogy a komplex, gyors megoldást igénylő feladatokat is a különböző iparági sajátosságokat, elvárásokat alapul véve menedzseljék. Mindehhez a társaság teljes szolgáltatási portfóliója rendelkezésre áll (Fura is lenne, ha nem így lenne. A -szerk- megj.), így többek között az ügyfélszolgálat, a külső emberi erőforrások és a tranzakciós eljárások biztosítása is.

A Xerox bevételeinek 56 százalékát a szolgáltatások biztosítják. A vállalat folyamatos növekedésre számít ezen a területen az elkövetkező években is. Beleértve ebbe a pénzügyi szolgáltatások piacát, miután ez a szegmens kiemelt szerepet kap abban, hogy a cégek tovább csökkenthessék költségeiket és erőteljesen növelhessék jövedelmezőségüket a szigorú szabályozások betartása mellett is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Fel!