Új stratégiát hirdetett az LG

BrianKwon-LGAz LG Electronics (LG) bemutatta fogyasztói elektronikai üzletágának idei stratégiáját, a vállalat ennek értelmében bővítené üzleti aktivitását globálisan – elsősorban piacvezető, komoly hozzáadott értéket képviselő termékein keresztül. „Eltökélt szándékunk, hogy további lendületet adjunk az LG növekedésének a következő generációs otthoni szórakoztató technológiák területén. Ehhez innovatív megoldásokra és szolgáltatásokra van szükség” – mondta Kwon. „Jelentősen differenciált, a legmagasabb minőségi követelményeknek is megfelelő termékek fejlesztésével kívánjuk növelni az LG márka ismertségét világszerte. Utóbbi körbe tartoznak az OLED és az Ultra HD televíziók, illetve stratégiáink továbbfejlesztésével egy sor új, a „dolgok internetéhez” (Internet of Things, IoT) kapcsolódó megoldás integrációjára törekszünk, lehetővé téve, hogy felhasználóink problémamentesen kapcsolhassák össze tévéjükkel más eszközeiket” – jelentette ki Brian Kwon, az LG Home Entertainment Company vezetője.

Kwon négy stratégiai irányt vázolt fel annak érdekében, hogy megszilárduljon az LG vezető helyzete az otthoni szórakoztató termékek piacán. Ezek közé tartozik az OLED TV piacvezető szerepének fenntartása, az LG piaci részének növelése a 4K Ultra HD televíziók szegmensében, a vezető szerep megőrzése a kiemelkedő felhasználói élmények piacán, illetve az it és audió-videó termékpaletta versenyképességének növelése.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Biztonság: mi jöhet még? I.

ked jan 13 , 2015
Az ESET kutatói az előző évekhez hasonlóan elkészítették éves, a számítógépek elleni várható támadásokról szóló elemzésüket. Idén a tavalyi veszélyek mellett fokozódni fognak a célzott támadások, a fizetési rendszerekre és a dolgok internetéhez kapcsolódó támadások is. Célzott támadások Az elmúlt években, ha mást nem, egy leckét nagyon megtanulhattunk: azt, hogy […]
hacker

Friss, ropogós