Új PayPal arculat: feltalálták a PP monogrammot

2014 májusától megújul a paypalPayPal arculata. Az újratervezett logó és megjelenésvilág a szolgáltatás egyszerűségére, megbízhatóságára és biztonságára próbál utalni a jelenlegi dinamikus, mobileszközöket középpontba állító trendekhez igazodva. „Új arculatunk messze túlmutat egy továbbfejlesztett logón. Fő üzenetünk, hogy a PayPal újraértelmezi a pénzhasználat jövőjét azzal, hogy az embereket állítja a középpontba, amit az arculatváltással párhuzamosan induló első globális reklámkapmányunkkal is támogatunk. Hisszük, hogy nem a pénz mozgatja a világot, hanem az emberek” – mondta David Marcus, a PayPal elnöke.

Az új arculatot a fuseproject társaság készítette. Az új, frissebb színeket és egyszerűsített formát használó logó a PayPal felirat mellett kiegészült a „PP” monogrammal is, amely a márkanév rövidítése. Az új vizuális megjelenés tervezésénél a grafikusok figyelembe vették a mobilszektor növekvő hangsúlyát, illetve a fizikai és online vásárlás határainak egyre inkább jellemző elmosódását, valamint a PayPal vezető innovátor szerepét.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Tavaly nyereséges volt az Externet, igaz éppen hogy

ked máj 6 , 2014
Az Externet Nyrt. 19 millió forint adózott eredménnyel zárta 2013-at, míg az előző évben még 158 millió forint vesztesége volt – közölte a társaság az MTI-vel. Az alternatív internetszolgáltató cég árbevétele az előző évhez képest négy százalékkal nőtt, 589 millió forintot ért el. Üzemi eredménye is javult, 43 millió forint […]
Forint

Friss, ropogós