Új mottóval erősít a Ricoh

A dokumentumkezelési szolgáltatások piacán iparágvezető, nyomdai eszközöket, irodai nyomtatókat, fénymásolókat gyártó japán nagyvállalat, a Ricoh új globális márkaüzenetet határozott meg. Az imagine. change. több mint egy márkajel új kiegészítése – ez a Ricoh márkatapasztalatának esszenciája – legalábbis a társaság közleménye szerint. A gyártóazt reméli, hogy az imagine. change. globális bevezetése kiemeli a Ricoh ügyfélcentrikus filozófiáját: új ötletek és módok arra, hogy miként javítsuk az emberek életét.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Folytassa doktor... a weben

csü ápr 5 , 2012
Innovatív betegedukációs eszközt fejlesztett a WEBBeteg.hu. A WEBBeteg új alkalmazása, a Vizsgáló 2.0, különböző online úton elvégezhető vizsgálatokat fognak össze. Az alkalmazások szakorvosok bevonásával készültek, a rendelőkben is alkalmazott vizsgálati eljárásokat alkalmazza webes környezetben. Fő részei a látásvizsgálat, a hallásvizsgálat, valamint a melanoma szűrővizsgálatra alkalmas anyajegyvizsgáló. A Vizsgáló. 2.0 célja […]