Kaczur Tibort nevezték ki az Invitech marketingkommunikációs vezetőjének. Fő feladata az olyan területek erősítése lesz, mint az inbound és a content marketing, valamint a marketing automatizáció.
Kaczur legutóbb a vállalati it-disztribúciós piac egyik meghatározó szereplőjénél, az amerikai Avnet Technology Solutions-nél szerzett nemzetközi tapasztalatokat az újgenerációs it-megoldások terén, az elmúlt években pedig már a cég regionális marketing és pr-vezetőjeként támogatta annak dél-kelet európai terjeszkedését. Pályafutását neves hazai pr-ügynökségeknél kezdte (CafePr, Hill+Knowlton), ahol több informatikai ügyfél kommunikációját is segítette. A szakembernek a következő időszakban olyan it-technológiák bevezetésének marketingkommunikációs támogatását kell irányítania, mint például az újgenerációs biztonsági szolgáltatások és felhőmegoldások vagy az IoT-hálózatok széleskörű elterjedése.
„Nagyon izgalmas feladat lesz az Invitech márka erősítésén dolgozni, hiszen a húszéves tapasztalattal rendelkező társaság ezzel a névvel mindössze két éve van jelen a piacon. Ez egyrészt jó alapokat jelent, ugyanakkor komoly mozgásteret biztosít az ismertség további növeléséhez. A társaság presztízse igen magas az iparágon belül, de a potenciális ügyfelek elérésében még sok lehetőség van” – nyilatkozta Kaczur.