Új marketing igazgató az eMAG.hu-nál

Új marketing igazgatót nevezett ki a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu internetes webáruház. Györke Ádám a marketing csapat vezetőjeként az eMAG marketingkommunikációs feladatainak ellátása mellett, jövőbe mutató kommunikációs stratégia kidolgozására és megvalósítására fókuszál az online kommunikáció és média területén. Az eMAG új marketing vezetője a Szegedi Tudományegyetemen szerzett kommunikációs mesterdiplomát, karrierjét médiaügynökségeknél, főként az FMCG szektor szereplőit – P&G, Henkel – segítve kezdte, majd nyolc évig dolgozott marketingkommunikációs vezetőként a bankszektorban. Ezt követően a Nestlé digitális- és médiamenedzsereként legfőbb feladatai közé tartozott a cég digitális átállásának vezetése, a médiavásárlási és tervezési folyamatok kezelése, valamint a digitális ügynökségi hálózat fejlesztése.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Várják a technológiai pálya iránt érdeklődő lányokat

szo ápr 21 , 2018
Országszerte 77 helyszínen, 22 településen csaknem 3 ezer középiskolás lány ismerkedhet meg idén a technológiai pálya különböző szakmáival a Nők a Tudományban Egyesület (NaTE) szervezte Lányok napja programsorozat keretében, április 26-án. A szervezők közleménye szerint a program évről évre egyre nagyobb népszerűségnek örvend a középiskolás lányok körében, akik idén megtudhatják […]
szervizes lányok

Friss, ropogós