Új marketing igazgatót nevezett ki a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu internetes webáruház. Györke Ádám a marketing csapat vezetőjeként az eMAG marketingkommunikációs feladatainak ellátása mellett, jövőbe mutató kommunikációs stratégia kidolgozására és megvalósítására fókuszál az online kommunikáció és média területén. Az eMAG új marketing vezetője a Szegedi Tudományegyetemen szerzett kommunikációs mesterdiplomát, karrierjét médiaügynökségeknél, főként az FMCG szektor szereplőit – P&G, Henkel – segítve kezdte, majd nyolc évig dolgozott marketingkommunikációs vezetőként a bankszektorban. Ezt követően a Nestlé digitális- és médiamenedzsereként legfőbb feladatai közé tartozott a cég digitális átállásának vezetése, a médiavásárlási és tervezési folyamatok kezelése, valamint a digitális ügynökségi hálózat fejlesztése.
És még ez is...
-
2016. május 14.
Szabó váltja Faragót
-
2018. május 24.
Államtitkári kinevezések VI.
-
2012. augusztus 1.
Microsoft: hallgató felelős a partnerekért
-
2012. március 1.
Kroó a Canon élén
-
2015. október 19.
Több, mint hatvan nyitott pozíció a Qualysoftnál
-
2015. július 9.
Rosch váltja Tóthot