Stratégia együttműködés: Az iFinance Vállalati Pénzügyek Kft., és a Hardbit Kft., hogy megoldást kínál a webshop-tulajdonosoknak.
A két magyar tulajdonú vállalkozás együttműködésének eredményeként hatékony segítséget, integrált megoldást tudnak biztosítani a webshopok számára a napi szinten felmerülő kihívások megoldására. A pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó iFinace Kft. elismert pénzügyi tanácsadó és könyvelő cég, A technológiai innovátor Hardbit Kft., a kisvállalatoktól egészen a nagyvállalatokig nyújt szoftveres megoldásokat vállalatirányítási rendszer területen.
„A technológiai megoldások és a könyvelés szorosan összefonódnak. A közös gondolkodás vezetett oda, hogy az erőinket egyesítve olyan integrált megoldást kínáljunk, amely mindkét terület előnyeit maximálisan kihasználja” – mondta Fazekas Fanni, az iFinance vezetője.
„A stratégiai megállapodásunk alapja, hogy egy teljesen új, egyedülálló szolgáltatást hozzunk létre a piacon. Célunk, hogy új szemléletet vigyünk a vállalkozások mindennapi működésébe, és olyan forradalmi megoldásokat kínáljunk, amelyek valódi változást hoznak. Ezt az innovációt és különleges megközelítést csak közös erővel tudjuk megvalósítani” – mondta Székely Dalma, a Hardbit Kft. ügyvezetője.
Sokan azt gondolják, hogy egy vállalatirányítási rendszer csak a nagy cégek kiváltsága, azonban a gyakorlat azt mutatja, hogy akár pár fős vagy induló webshopok is remekül tudják ezeket a megoldásokat alkalmazni, hiszen az adminisztratív terheket a rendszer automatizáltsága leveszi a vállukról, így idő szabadul fel, ezáltal a valós tevékenységre, a kereskedelemre tudnak koncentrálni a webshop tulajdonosok.
Legyőzni a mindennapok adminisztratív kihívásait
„Ahhoz, hogy kukoricát tudjunk termeszteni, előbb meg kell művelni a földet. Erre két megoldás van, az egyik a kézi megművelés, a másik a gépi. A mai technikai fejlettség mellett miért választanánk a kézi megoldást? Nincs ez másképp a vállalkozások pénzügyi menedzsmentje kapcsán sem. Ha a folyamatokat már az elején automatizáljuk, akkor nem alakulnak ki helytelen folyamatok, minden adat könnyen elérhető, átlátható a rendszer és ezzel előnyhöz juthatunk a konkurenciával szemben” – összegezte Farkas.
Az együttműködés -a két fél szerint- új dimenziót nyit meg a webshopok számára, hiszen lehetőséget biztosít arra, hogy ne a mindennapos adminisztratív kihívásokkal kelljen foglalkozniuk, hanem az érdemi munkával. A rendszer használata kontrollált folyamatokat hoz a cégek működésébe, szoftveresen beégeti a jó folyamatokat. Ezáltal a vállalkozások a valóban fontos, üzletüket nagyban előlendítő tevékenységekre koncentrálhatnak – a fő fókusz meg tud maradni a kereskedelmen és a vállalkozás fejlesztésen. A rendszer lehetővé teszi a pénzügyi és logisztikai folyamatok egyszerűsítését, szabályozza és kézben tartja a folyamatokat, egy új szemléletmódot hozva a működésükbe, ami hatékonyabbá és gördülékenyebbé teszi a napi feladatok kezelését, ezáltal a teljes webshop működése válik hatékonyabbá, versenyelőnyt szerezve a piacon.