Ügyfélkiszolgálásban dobogón a Samsung

callcenterIdén ismét elismerésben részesült a Samsung az ügyfélkiszolgálás színvonalát mérő ClientFirstKiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” versenyében. A vállalat második helyezést ért el a nagyvállalatok között a telefonos ügyfélkiszolgálás (Call Center) kategóriában, míg az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a harmadik helyet szerezte meg. A Samsung hazai ügyfélszolgálatát szinte percenként keresik a fogyasztók a különböző készülékekről szóló tájékoztatás kapcsán, valamint a legegyszerűbbtől a legbonyolultabb beállítási és probléma megoldási kérdésekkel. Az ügyfelek elégedettsége érdekében számos olyan új, jövőbe mutató megoldást vezetett be a vállalat, amelyek időt, pénzt és energiát takarítanak meg az ügyfeleknek. Az elektronikus ügyfélkiszolgálás egyre növekvő térnyerésének köszönhetően pedig a samsung.com honlapon ma már szinte teljeskörű ügyfélszolgálat érhető el non-stop.

A Samsung elektronikus ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és chaten is az ügyfelek rendelkezésére állnak. Ezenfelül az úgynevezett Prémium Assistance & házhoz megyünk szolgáltatás keretében a prémium készülékek esetén a szakemberek a bejelentést követően, a hét bármelyik napján, 24 órán belül felkeresik az ügyfelet otthonában, és amennyiben megoldható, már a helyszínen elvégzik a szükséges beállításokat, javítást. A Samsung okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre Remote Management szolgáltatás is igényelhető, azaz az ügyfélszolgálat munkatársa az interneten keresztül az ügyfél előzetes engedélyével belép a készülék menüjébe és frissíti annak szoftverét, vagy kezeli az egyéb problémát.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.