Ügyfél-elégedettségi igazgatóságot alapított januárban a Telenor

Várkonyi Zoltán, YettelJanuárban hozta létre a Telenor (ma már Yettel) a Várkonyi Loránd vezetésével induló ügyfél-elégedettségi igazgatóságát. A mobiltársaság célja, hogy az új igazgatóság aktív és cégen belül kiterjedt részvételének eredményeként magasabb szintre emelje az ügyfelek elégedettségét, ami az új márka egyik kiemelt céljaként az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt kap a szolgáltatónál. A Várkonyi vezetésével alapított igazgatóság a cég kereskedelmi divíziójához tartozik, fő célja, hogy elősegítse a már elérhető, ügyfelek által kedvelt megoldások szélesebb körű felhasználását, beazonosítsa a cég termékein, szolgáltatásain és ügyfél-érintkezési pontjain az ügyfelek kényelme érdekében fejleszthető elemeket, és új képességek bevezetésével növelje az ügyfél-elégedettséget.

Várkonyi nyolc évvel ezelőtt projektmenedzserként csatlakozott a vállalathoz, ahol különböző üzleti, műszaki és transzformációs programokban töltött be vezető szerepet. Többek között részt vett hálózatmegosztási együttműködés koordinálásában más szolgáltatókkal, valamint programmenedzserként felelt a vállalat GDPR megfeleléséért. 2018-tól egészen mostanáig a digitális területen töltött be vezető pozíciót, aktív szerepet vállalva a webshop és más, digitális ügyfél-érintkezési pontok megújításában, új műszaki képességek bevezetésében. 2019 nyarától a közép-kelet európai operációk digitális működésének és jövőbeni fejlesztési irányainak összehangolását vezette regionális szinten. Várkonyi a telekommunikációs szektort megelőzően az AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Zrt.-nél dolgozott, ahol üzleti és informatikai tanácsadóként multinacionális cégek rendszerbevezetéseit és folyamatfejlesztéseit támogatta.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

BKK: a budapestiek negyede használja a BudapestGO-t

szo márc 19 , 2022
Már több mint félmillióan használják a február közepén indult BudapestGO alkalmazást, amellyel utazást lehet tervezni, jegyet lehet vásárolni, és az aktuális forgalmi helyzetről is tájékozódni lehet – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK). A BKK közleménye szerint az első hónap statisztikája alapján egyértelmű favorit lett a digitális vonaljegy, emellett az […]
BudapestGO

Friss, ropogós