A tavasz óta töretlen érdeklődés a MediaMarkt szerint annak köszönhető, hogy a márciusban megindult erős, egy-egy termékkategóriában akár ötszörös mértékű forgalomnövekedés egyfajta tűzoltás volt mind a munkavállalók és munkáltatók, mind pedig a családok részéről. Akkor a legszükségesebb készülékeket szerezték be, amikkel gyorsan meg lehetett oldani a hirtelen változást, az otthoni munkavégzésre és távoktatásra való átállást. Augusztusban viszont tudatos felkészülést mutattak a vásárlói magatartások, a közép- és felső kategóriás laptopokat, notebookokat keresik leginkább a vevők. A tabletek iránt is magas maradt a kereslet a koronavírus tavaszi megjelenése óta, a legnépszerűbb termékek közé tartozik a vezeték nélküli headsetek, routerek vagy jelátvivők mellett. Slágertermékek még a nyomtatók és a webkamerák, hazai és globális szinten is ezekből van a legnagyobb hiány.