mínuszos.hu

UC: az Invitel már lerakta az alapokat

Invitel-Kovats-PeterA Unified Communication (UC) nagyon jelentős mértékben képes fejleszteni egy cég kommunikációs képességeit, részben azon keresztül, hogy konszolidálja a kommunikációs eszközöket és csatornákat, tehát egyszerűsíti és hatékonyabbá teszi a működést — jelentette ki egy sajtóbeszélgetésen Kováts Péter, az Invitel középvállalati igazgatóságának vezetője. Véleménye szerint a hatékonyabb működés más oldalról költségmegtakarítást jelent. Ez viszont nemcsak a kommunikációs költségekben, hanem teljesen más területeken is jelentkezhet: jó példa erre a sok telephelyes cégeknél a helyszíni egyeztetések kiváltása videokonferenciával, illetve az ebből fakadó utazási költségmegtakarítás. Az UC még nagyon korai életciklusban van Magyarországon, de ez nem csak a piac, hanem a technológia miatt is így alakult, a múltban ugyanis sok drága és „szigetszerű” rendszert helyeztek üzembe komolyabb integráció nélkül.

Az Invitel már letette az alapjait a megfizethető és fejlett kommunikációs megoldásoknak, mivel jelenleg is felhő alapokon kínál hosztolt alközponti szolgáltatást fontos kiegészítő funkciókkal, amelyek nem vagy csak nagyon drága alközpontokban érhetőek el. Ezen a  platformon vezetünk be új funkciókat, lényegében összeolvasztjuk a kommunikáció távközlési és informatikai elemeit, amit integrált szállítóként infrastruktúránk, technológiáink, szakértelmünk felhasználásával tudunk biztosítani. Úgy látjuk, hogy mostanra érett meg az idő arra, hogy az UC időszerűségéről beszéljünk, és hogy az a vállalati kommunikáció megújításának platformját, szemléletét megjelenítse — tette hozzá Kovács.

Exit mobile version