Twitteren és Wechaten is kérhetik repjegyüket a KLM utasai

A KLM Holland Királyi Légitársaság utasai mostantól repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz Twitteren és WeChaten keresztül is hozzájuthatnak.

Tavaly a légitársaságok között elsőként a KLM Messengeren is biztosított ügyfélszolgálatot. A Facebook applikációja mellé most becsatlakozott a Twitter és a WeChat is. Az utasok ezeken a felületeken hozzájuthatnak repülőjegyeikhez, a beszállókártyáikhoz, valamint értesítéseket kaphatnak a járatokról tíz nyelven. A KLM munkatársai 24/7 rendelkezésre állnak a közösségi média platformokon. Az új szolgáltatás minden KLM utas számára elérhető, aki a KLM.com oldalon foglal jegyet, és az információáramlást a Twitteren vagy a WeChaten keresztül kéri. „A Messenger után a Twitter és a WeChat tökéletes kiegészítés a KLM közösségi média stratégiájában. Mi mindig szeretnénk utasaink életében jelen lenni, függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodnak a világon, és mely platformot részesítik előnyben”- nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök és vezérigazgatója.

A KLM-nek 2,2 millió rajongója van a Twitteren, és több mint 25 ezren említik a vállalatot hetente a platformon. 2014-ben nyitotta a légitársaság WeChat oldalát, ahol az ügyfélszolgálat non-stop válaszol a kérdésekre, valamint vállalati híreket és ajánlatokat oszt meg. A WeChat Kínában az első számú social media felület, havi 938 millió aktív felhasználóval. A KLM-nek ott 120 ezer rajongója van és heti hatezer kérdést intéznek hozzájuk a felhasználók. A Messenger szolgáltatás tavalyi bevezetése óta 1,4 millió utas kapta meg utazási dokumentumait az applikáción keresztül. A KLM oldalon foglalók tíz százaléka a Messengeren keresztüli visszaigazolást választotta, és a beszállókártyák 15 százalékát is a Facebook applikációján keresztül küldte a vállalat. 2009 óta a légitársaság közösségi média jelenléte verhetetlen, több mint 25 millió rajongóval és követővel büszkélkedhetnek. A vállalatot hetente több mint százezren említik a social media oldalakon, ebből 15 ezer kérdés vagy észrevétel. A kérdéseket 250 ügyfélszolgálati munkatárs válaszolja meg a hét összes napján, a nap 24 órájában kilenc különböző nyelven: holland, angol, német, spanyol, portugál, francia, japán, kínai és koreai nyelven is kérdezhetnek az utasok.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A pedofil tartalmak bejelentését szorgalmazza az INHOPE szövetség

pén jún 16 , 2017
ShareTweetPinShareA pedofil tartalmak bejelentését szorgalmazza a gyerekek szexuális kizsákmányolása ellen küzdő internetes forródrótok nemzetközi szövetsége, az INHOPE, amely Magyarországon tartja zártkörű közgyűlését – közölte a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH). A hatóság, a közgyűlés társszervezője közleményében azt írta, az INHOPE 45 ország 54 hotline-jának munkáját fogja össze, illetve segíti […]
sexting

És még ez is...