A magyar tulajdonú United Call Centers Kft. (UCC) a kiszervezett ügyfélszolgálati megoldások egyik piacvezető szolgáltatója — állítja magáról a társaság. Tevékenységének fő profilja a többnyelvű ügyféltámogatás telefonon, emailen és chaten, az üzleti folyamatok automatizálása, valamint mesterséges intelligencián alapuló szolgáltatások fejlesztése..
Az 1999-ben Smart Jobs Kft.-ként alapított, magyar tulajdonú UCC több mint ötven nyelven, negyven országban folytat tevékenységet. Megbízói körét olyan vállalatok alkotják, melyek saját területükön kiemelkedő minőséget képviselnek a telekommunikáció, élelmiszeripar, energetika, egészségipar, az e-commerce, illetve az e-mobility területén. Sikereinek alapja az állandó törekvés, hogy megbízóinak ügyfelei kiemelkedő ügyfélélményben részesüljenek az elérhető legfejlettebb technológiák segítségével.
Árbevétele 2022-ben 3,9 milliárd forint volt a megelőző évi 3,0 milliárd után, munkatársainak száma -a cég közlése szerint- 700, amiből 288 fő a magyar. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint adózás előtti eredménye tavaly 715 millió forint közelébe emelkedett a 2021-es 660,4 millió forintról.