A Sabio Group egy globális, digitális élményt nyújtó átalakítási szolgáltatásokra specializálódott vállalat, amely az Egyesült Királyságban (Angliában és Skóciában), Spanyolországban, Franciaországban, Hollandiában, Dániában, Malajziában, Szingapúrban, Dél-Afrikában és Indiában rendelkezik jelentős tevékenységekkel. A csoport olyan megoldásokat és szolgáltatásokat nyújt, amelyek zökkenőmentesen ötvözik a digitális és az emberi interakciókat, hogy támogassák a briliáns ügyfél- és munkavállalói élményeket (CX & EX). A Sabio saját technológiáján és olyan világszínvonalú technológiai vezetők technológiáin keresztül, mint az Amazon, az Avaya, a Genesys, a Google, a Microsoft, a Salesforce, a Twilio és a Verint, segít a szervezeteknek optimalizálni az ügyfélutakat azáltal, hogy jobb döntéseket hoz több kapcsolattartási csatornán keresztül. A csoport a contact center, AI, CRM és adatbecslési technológiákra specializálódott, és világszerte olyan nagy márkákkal dolgozik együtt, mint az Aegon, AXA Assistance, BBVA, BGL, Caixabank, DHL, loveholidays, Marks & Spencer, Rentokil Initial, Essent, GovTech, HomeServe, Sainsbury’s Argos, Telefónica és Transcom Worldwide.