Pereszlényi Zoltán

Pereszlényi ZoltánPereszlényi Zoltán több, mint húsz éve dolgozik a Telekom Csoportnál, vezetői pályája során különböző kereskedelmi, marketing és digitális területekért felelt. Karrierjét gyakornokként kezdte, 2001-től az értékesítési területen töltött be különböző pozíciókat. 2006-tól osztályvezetői, majd igazgató-helyettesi kinevezést kapott. 2012-től a vállalat értékesítési hálózatának fejlesztéséért, valamint a digitális transzformációért felelős igazgatóként dolgozott. 2017-től lakossági marketing- és értékesítés menedzsmentigazgatóként folytatta karrierjét. Kulcsszerepe volt a kereskedelmi sikerekben, a Magenta 1 bevezetésében, az ügyfélközpontú szemlélet formálásában, az adatvezérelt működés kialakításában és az online transzformációban. A Magyar Telekom agilis átalakulásában az első Tribe Lead-ek között volt, így élenjárt az agilis működés kialakításában és bevezetésében. 2021-ben Omnichannel Tribe Lead-ként kapott felkérést a Deutsche Telekom Csoporttól az európai tagvállalatok b2c szegmenseinek kereskedelmi kiválóságáért és növekedéséért felelős Vice President pozícióra. A szakember a Bonn-ban töltött egy év után a Magyar Telekom Igazgatóságának felkérésére tér vissza Magyarországra.