Az OPPO vezető globális okostelefon-márkát a kezdetektől az emberközpontú technológia megalkotása vezérli. Termékei az első mobilkészülék 2008-as bemutatása óta ötvözik a fejlett technológiai tudást, az egyszerű funkcionális kezelhetőséget és az esztétikus megjelenés szempontjait. Jelenleg az OPPO világszerte több mint negyven országban működik, hat kutatóintézete, öt K+F központja és egy nemzetközi formatervezési központja van Londonban. Az OPPO elkötelezett az 5G szabványok fejlesztésének globális támogatása mellett és elsőként hozott forgalomba 5G okostelefont az európai piacon. A márka a világ több mint ötven vezető szolgáltatójával dolgozik együtt, hogy innovatív technológiai megoldásaink révén felgyorsítsa az 5G bevezetését. A társaság több mint hétmilliárd dollárt tervez kutatás-fejlesztésre fordítani a következő hároméves időszakban.
Az OPPO a globális okostelefon-piac negyedik legnagyobb szereplője, a márka 2021. július 1-én kezdte meg hivatalos működését a magyar piacon. A vállalat Magyarországon teljes körű szervizszolgáltatással és magyar nyelvű ügyfélszolgálattal áll a vásárlók rendelkezésére.
A Canalys piackutató adatai szerint 2021-ben 11 százalékos globális részesedésével az OPPO a negyedik legnagyobb okostelefon beszállító a világon. Magyarországon az OPPO három százalékos piaci részesedéssel a negyedik helyen áll a gyártók között. A vállalat felmérései szerint Közép- és Kelet-Európában a fogyasztók elsősorban a megbízhatóságot, az innovációt és az egyszerű használhatóságot középpontba helyező technológia terméket értékelik leginkább.