A British Telecom (BT) Magyarországon működő Európai Szolgáltató Központja alig több mint egy év alatt másfélszeresére növelte létszámát, így alkalmazottainak száma először érte el Magyarországon az 1500 főt. A BT többek között Magyarországon hozta létre az ip-alapú kommunikációs hálózatok tervezésével foglalkozó európai tudásközpontját. A bővülésnek köszönhetően a magyar regionális központ munkatársai a vállalat budapesti és debreceni irodáiból jelenleg már 17 különböző szolgáltatási területen több mint háromezer multinacionális vállalatot és kormányzati szervezetet támogat.
A szolgáltatási területek közé tartozik többek között az ügyfélmenedzsment, a pénzügyi szolgáltatások, a hálózati és it-megoldások valamint különböző üzleti támogató szolgáltatások. A központban a következő tizenkét hónapban további kétszáz fő felvételét tervezik, főként műszaki, informatikai és az üzleti adminisztráció területén. Ennek érdekében a vállalat a debreceni és budapesti irodáit is bővíti. „Néhány héten belül újabb száz-száz fő befogadására alkalmas irodaterületet adunk majd át mindkét városban” – jelentette be Faragó Andor, a szolgáltató központ ügyvezető igazgatója.