mínuszos.hu

Több mint 130 ezren válaszoltak egy csevegőrobotnak a egy szerelmi kvízen

Öt országban összesen mintegy 130 ezren, ezen belül Magyarországon több mint harmincezren töltötték ki a Viber Valentin-napi kampányára készült kvízét.

A Viber helyi Nyilvános Fiókjaiban egy direkt erre a célra fejlesztett csevegőrobot, Viber Ámor adott tanácsot a felhasználóknak a szerelem ünnepére. Mint kiderült vannak, akik számára mindennél fontosabb a Valentin-nap, mások nem is vesznek tudomást a szerelem ünnepéről és csak saját kanapéjukban, egy jó filmben, illetve egy pizzában bíznak február 14-én is. A régiós válaszadók többségét, mintegy negyedét a „Szingli Valentin” szerelmi profilba sorolta a chatbot, amely egyben hasznos tanácsokat is adott a nagy ő megtalálása érdekében. A magyar userek ennél is nagyobb arányban tartoznak e körbe, a válaszok alapján mintegy harmaduk került ebbe a kategóriába. A hazai válaszadók negyede „Tökéletes Egyszarvú” típus, akinél a külső és belső szépség nagylelkűséggel, illetve érzékenységgel párosul. Ők azok, akik mindig megtalálják a tökéletes egyensúlyt saját és partnerük igényei között.

A képzeletbeli dobogó harmadik fokán Magyarországon a „Kanapé királya” áll, akit az „Igazi romantikus” típus követ – a kvíz kitöltőinek 17, illetve 15 százaléka tartozik ezekbe, az egymás szöges ellentétét jelentő kategóriákba. A hazai, női válaszadók több mint harmada, míg a férfiaknak csupán negyede „Szingli Valentin”, az „Egyszarvúak” aránya azonban mindkét nemnél hasonló. Arányaiban több nő tartozik a „Kanapé királya” profilba, mint férfi, ugyanakkor az erősebb nem képviselői között nagyobb súllyal szerepelnek az „Igazi romantikusok” és a „Fáradhatatlan partyőrültek” is, de a primadonnaságra utaló válaszokat is nagyobb arányban adtak a férfiak. Az ugyancsak Valentin-nap alkalmából indított nemzetközi Viber Love Story verseny egyik nyertese egy magyar lány lett, akinek szívhez szóló történetét jutalmul egy illusztrációban örökítették meg Viber-matricafigurák segítségével.

Exit mobile version