Több informatikát Brüsszel az iskolákban

 

Az informatika, a vállalkozói ismeretek és a polgári szerepvállaláshoz szükséges készségek iskolai oktatásának bővítését, javítását szorgalmazta az Európai Bizottság hétfőn Brüsszelben nyilvánosságra hozott jelentésében. A dokumentum szerint az európai országok többségében nem helyeznek kellő hangsúlyt az átfogóbb készségekre. A probléma gyökere az ilyen készségek nehéz mérhetősége. Mindössze tizenegy uniós tagállam – Belgium (azon belül a flamand közösség), Bulgária, Észtország, Franciaország, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Málta, Szlovénia és Finnország – rendelkezik olyan szabványosított eljárásokkal, melyek révén a polgári szerepvállaláshoz szükséges készségek mérhetők.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Budapest sehol sincs

ked nov 20 , 2012
  New York, Stockholm és London áll az első három helyen az Ericsson jelentése szerint, amely azt vizsgálja, hogyan használják ki az információs és kommunikációs technológiák nyújtotta előnyöket a világ 25 legnagyobb városában – jelentette be az Ericsson Magyarország. A vizsgálat az infokommunikációs technológiák és a helyi gazdaság kapcsolatát vizsgálta. […]
ZX-81