TMP Worldwide: most megtudják a magyarok is

 

A Job csoporthoz tartozó BrandJob révén most lépett Magyarországra a világ legnagyobb, munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó cége, a TMP Worldwide. A TMP az ügyfelek igényeire reagálva és a kor technológiai lehetőségeire, a “digitális”, a “mobil” és a “közösségi” szavakra építi tevékenységét. A TMP és a BrandJob erejét pedig a magyar munkaerőpiac ismeret és helyi és nemzetközi HR és marketing tudás együttes jelenléte adja. “Gyártómérnökök, orvoslátogatók és programozók tömegeinek tudnánk akár pillanatokon belül munkát találni, mára ezek lettek a kor hiányszakmái. A pozíciókat már nem lehet a gyárkapu mellett kifüggesztett táblákon hirdetni, az internet és a közösségi média lett a munkaerőtoborzás igazi terepe. Az értékek is megváltoztak: ma már a kiemelkedő fizetés sem elég önmagában a legjobbak megtartásához. Kötődést pedig csakis megújult eszközökkel lehet kialakítani, különben az adott szakembernek nem lesz fontos a cég és otthagyja az állását. Másként kell tehát magunkhoz vonzani a legjobbakat, erről szól a munkáltatói márka építése. Ennek legjobb gyakorlatát szeretnénk a TMP-vel közösen itthon is megvalósítani” — mondta Hadi László, a BrandJob Kft. ügyvezető igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Microsoft - Állatkert: pénzt nem, szoftvert igen

sze nov 28 , 2012
  A Microsoft Magyarország 25 millió forint összértékű, szoftvereket és fejlesztést tartalmazó támogatással járul hozzá ahhoz, hogy a Fővárosi Állat- és Növénykert még inkább XXI. századi körülmények között fogadhassa a látogatókat. Az elsősorban a Varázshegyet és az Örökbefogadási Programot érintő fejlesztéseknek köszönhetően az érdeklődőket még több szórakoztató program és oktatási […]