Tippek és trükkök online vásárláshoz II.

Visszaadhatjuk a terméket
Fogyasztóként indoklás nélkül is meggondolhatjuk magunkat és visszaléphetünk a vásárlástól az interneten rendelt termék átvétele után. Mivel vásárlás előtt nem volt lehetőségünk kipróbálni a terméket, megillet minket a visszaküldési, más néven elállási jog: azaz kérhetjük a kifizetett összeg visszatérítését.

Ha hibás a termék
Online vásárlásokra is vonatkoznak a garanciális és szavatossági jogok. Hibás termék kiszállítása esetén első körben javítást vagy cserét kérvényezhetünk, második körben pedig árleszállítást, vagy akár a vételár visszatérítését.

Hogyan járjunk el?
Ha panasszal kívánunk élni a kereskedő felé, megtehetjük a honlapon megadott elérhetőségek bármelyikén, vagy akár személyesen is.A kereskedő köteles 30 napon belül reagálni a panaszunkra, illetve, ha azt jogtalannak tartja, köteles döntését megindokolni.

Figyelem! Cikkünk csupán általános információkat tartalmaz az online vásárlásoknál megillető jogainkról. Kérjük, minden esetben tájékozódjon az adott webáruház ÁSZF-je, valamint a vonatkozó jogszabályok alapján. Az infografikánk alapján hozott döntésekért az Invitel nem vállal felelősséget.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Most mindenki beszállhat az internetbe

pén ápr 14 , 2017
ShareTweetPinShareMegjelent a Digitális Jólét Alapcsomagról (DJA) szóló kormányhatározat; az év közepétől elérhetővé válik a vezetékes és mobilinternetes szolgáltatás – áll a Digitális Jólét Program közleményében. A DJA célja, hogy mindazok, akik ez idáig az internetezés túl magas ára miatt nem tudtak előfizetni a szolgáltatásra, egy minden eddiginél alacsonyabb fogyasztói árú […]
internet

És még ez is...