Tickething: elég néhány száz felhasználó, és ömlik a zsé

Toreky-BenceIdén március végén indult a Tickething nevű magyar startup, amely a feleslegessé vált koncert-, fesztivál és egyéb esemény belépőjegyek adás-vételére kínál online piacteret. Alig több mint két hónap alatt olyan tömegek, több száz felhasználó regisztrált és vette igénybe a Tickething jegy újraértékesítő platformját, hogy a Prosperitás Tőkealap felkészült szakértői akkora fantáziát láttak a cégben, hogy alapos megfontolás után közel ötvenmillió forintot fektetettek a startup társaságba. Hogy mekkora ötlet a feleslegessé vált belépőjegyek adás-vételére bizonyítja, hogy világszerte, főleg tőlünk nyugatra már több hasonló szolgáltatás is sikerrel működik – például: Ticketbis, Seatwish, Viagogo –, de szerencsére Magyarországon ezek a cégek nincsenek jelen, és a közép-kelet-európai régióban sem túl aktívak.

„A GB & Partners alapkezelő által menedzselt Prosperitás Proseed Közös Magvető Kockázati Tőkealap befektetéséből a szolgáltatásunk minőségét szeretnék továbbfejleszteni, illetve a következő másfél évben a régió további két országában szeretnénk megjelenni és jelentős piaci részesedést elérni. Középtávon pedig Közép-Kelet-Európa vezető jegy újraértékesítő portáljává válni” – fogalmazott Töreky Bence, a Tickething alapítója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.