mínuszos.hu

Tévézés közben egyre többen Facebookolnak

ZX-81

 

Az Ericsson ConsumerLab közzétette a fogyasztók TV és videóhasználati szokásait vizsgáló friss felmérését. Az Ericsson ConsumerLab kutatása szerint a nézők 62 százaléka közösségi médiát is használ TV-nézés közben, táboruk egy év alatt csaknem egyötödével gyarapodott. Ez a fajta párhuzamos médiahasználat a nők 66, a férfiak 58 százalékára jellemző, a fogyasztók negyede rendszeresen meg is vitatja a közösségi oldalakon a látottakat. A megkérdezettek 67 százaléka táblagépen, okostelefonon vagy laptopon tévézik, hatvan százalékuk hetente vesz igénybe on-demand szolgáltatásokat. Bár a TV- és videónézéssel kapcsolatos szokások és igények nagyon megváltoztak, a fogyasztók csupán hét százaléka nyilatkozott úgy, hogy a jövőben szűkíteni kívánja TV-s csomagjának tartalmát. Sőt, a költségek csökkentése helyett a fogyasztók hajlandóak többet fizetni a jobb élményért: 41 százalékuk például a nagy felbontású (HD) TV- és videotartalmakra költene több pénzt.

Exit mobile version