Tévézés közben egyre többen Facebookolnak

 

Az Ericsson ConsumerLab közzétette a fogyasztók TV és videóhasználati szokásait vizsgáló friss felmérését. Az Ericsson ConsumerLab kutatása szerint a nézők 62 százaléka közösségi médiát is használ TV-nézés közben, táboruk egy év alatt csaknem egyötödével gyarapodott. Ez a fajta párhuzamos médiahasználat a nők 66, a férfiak 58 százalékára jellemző, a fogyasztók negyede rendszeresen meg is vitatja a közösségi oldalakon a látottakat. A megkérdezettek 67 százaléka táblagépen, okostelefonon vagy laptopon tévézik, hatvan százalékuk hetente vesz igénybe on-demand szolgáltatásokat. Bár a TV- és videónézéssel kapcsolatos szokások és igények nagyon megváltoztak, a fogyasztók csupán hét százaléka nyilatkozott úgy, hogy a jövőben szűkíteni kívánja TV-s csomagjának tartalmát. Sőt, a költségek csökkentése helyett a fogyasztók hajlandóak többet fizetni a jobb élményért: 41 százalékuk például a nagy felbontású (HD) TV- és videotartalmakra költene több pénzt.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A vásárlók az előre fizetéstól igen, a webshopok a multiktól nem félnek

sze aug 29 , 2012
  Az Olcsóbbat.hu friss felméréséből kiderül, milyennek látják piacukat a magyar webshopok, és hogyan készülnek a verseny éleződésére. A webshopok háromnegyede a választék bővítésével fejlesztené vállalkozását, és csak egyharmada lát kockázatot egy nagyobb külföldi versenytárs megjelenésében – a tulajdonosok fele az Amazon megjelenésétől sem ijedne meg. Egy webáruház tipikus látogatója […]