A Samsung kutatása szerint huszonnyolc perccel nőtt a tévézéssel töltött idő naponta 2014-hez képest, így a magyarok közel három órát (pontosabban „csak” két óra ötven percet) ülnek tévé előtt egy átlagos napon; ennél többet csak a számítógépünk, laptopunk előtt töltünk: valamivel többet, mint három óra. A válaszadók negyvennyolc százaléka rendszeresen tölt le az internetről tv-műsorokat (ez a szám tavaly még csak negyven százalék volt). Továbbá hétből egy válaszadó napi rendszerességgel használja laptopját, mobiltelefonját vagy táblagépét valamilyen tv-műsor nézésére. Úgy tűnik tehát, hogy hiába az okostelefonok és táblagépek gyors terjedése, a televízió megingathatatlanul a magyarok egyik kedvence. A kutatásból kiderült, hogy az új otthoni idill: tévénézés közben Facebook-ozik, és netezik a család.
És még ez is...
-
2016. március 3.
Megháromszorozta a napi belépések számát a Munkatársaim.hu
-
2017. december 26.
A Facebookon toboroz új alkalmazottakat a Moszad
-
2012. július 16.
A Yandex.ru is tiltakozott
-
2020. július 5.
Kezdi érzékenyen érinteni a nagy hirdetők bojkottja a Facebookot