Természetessé válik, hogy az interneten intézzük az ügyeinket

internetA pandémia felgyorsította a digitális fejlesztések tempóját, és szinte minden átköltözött az online térbe. Ezt a tendenciát támasztja alá az Impetus Research és a GfK együttműködésében készített Digital Connected Consumer 2020-as tanulmány is, amelyben a 15-59 éves magyar internetezők digitális mindennapjait, online tevékenységeit, az infokommunikációs eszközök használatát, digitális pénzügyeket, az internetes vásárlási szokásokat vizsgálták. A kutatás eredményei többek közt azt mutatják, hogy rendkívül dinamikusan bővült az internetes pénzügyek intézésének gyakorisága, valamint megnőtt a felhasználók száma is. A vizsgált 15-59 korosztályba tartozó célcsoport fele például legalább hetente lép be online bankfiókjába, és a bankkapcsolattal rendelkezők közel kétharmada bankjának applikációját is letöltötte okoseszközére. A tanulmány szerint jelentősen, mintegy 400 ezer fővel nőtt egy év alatt azoknak a száma, akik legalább havi rendszerességgel vásárolnak online. Mindezek alapján legtöbbünk számára talán lassan természetessé válik, hogy laptopon, számítógépen, okostelefonon, tableten, felhőn keresztül gyorsan és egyszerűen intézzük ügyeinket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

GKI Digital: koncentrált a magyar online kiskereskedelmi piac

ked máj 25 , 2021
A magyar online kiskereskedelmi piac koncentráltságát jelzi, hogy a három legnagyobb hazai e-kereskedő tavalyi online forgalma meghaladta a kétszázmilliárd forintot, miközben a tíz legnagyobb együttes eredménye bruttó 330 milliárd forint körül alakult – közölte a GKI Digital. A kutató cég hatodszor teszi közzé a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők […]
kosár, kiskereskedelem