Március elsején indul a YouTube videómegosztó Magyarországra lokalizált változata, amitől a zenei jogdíjbevételek és a hirdetések felfutását várja a tulajdonos Google. A világszerte népszerű közösségi videomegosztó indulásával a magyar internetezők könnyebben hozzáférnek majd a magyar vonatkozású tartalmakhoz, egyszerűbben oszthatnak meg helyi videókat és könnyebbé válik a párbeszéd kialakítása is. Heal Edina, a Google magyarországi vezetője sajtótájékoztatón mondta el, hogy a népszerű videomegosztó oldal mindössze hétéves, azóta folyamatosan és rohamosan fejlődik. 2009 októberében napi egymilliárd videoletöltést számoltak az oldalon, ez a szám tavaly ősszel elérte a négymilliárdot. Egy idén januárban készült ezerfős kutatásból kiderült, hogy Magyarországon 93 százalék spontán ismertsége van, 71 százaléka a magyar internetezőknek heti rendszerességgel, 22 százalék pedig naponta használja a felületet.
Next Post
Disznóság: a neten dől el a sertések sorsa
csü márc 1 , 2012
Demokratikus disznóvágást vezetett be egy gazda Németországban biogazdaságában: a világhálón megismerhetők disznai, és szavazással döntheti el az emberiség, hogy melyik sertés a “legennivalóbb”. A brandenburgi Bernd Schulz a “győztes” disznót küldi azután a vágóhídra, és dolgoztatja fel sonkának, kolbásznak, egyébnek. A szavazók mindegyik disznót csokornyi fotó és részletes “személyleírás” – születési […]

És még ez is...
-
2016. február 3.
Online békéltetés: ki segít, ha kérdésed van?
-
2014. január 28.
Hasít az e-oktatás és az e-vizit
-
2012. július 25.
Mobilinternet: csökkenő az adatforgalom
-
2014. október 19.
MÁV: egyre népszerűbb az ingyen wifi
-
2016. február 10.
Csak névleges költsége lehet a vitarendezésnek