Március elsején indul a YouTube videómegosztó Magyarországra lokalizált változata, amitől a zenei jogdíjbevételek és a hirdetések felfutását várja a tulajdonos Google. A világszerte népszerű közösségi videomegosztó indulásával a magyar internetezők könnyebben hozzáférnek majd a magyar vonatkozású tartalmakhoz, egyszerűbben oszthatnak meg helyi videókat és könnyebbé válik a párbeszéd kialakítása is. Heal Edina, a Google magyarországi vezetője sajtótájékoztatón mondta el, hogy a népszerű videomegosztó oldal mindössze hétéves, azóta folyamatosan és rohamosan fejlődik. 2009 októberében napi egymilliárd videoletöltést számoltak az oldalon, ez a szám tavaly ősszel elérte a négymilliárdot. Egy idén januárban készült ezerfős kutatásból kiderült, hogy Magyarországon 93 százalék spontán ismertsége van, 71 százaléka a magyar internetezőknek heti rendszerességgel, 22 százalék pedig naponta használja a felületet.
Next Post
Disznóság: a neten dől el a sertések sorsa
csü márc 1 , 2012
Demokratikus disznóvágást vezetett be egy gazda Németországban biogazdaságában: a világhálón megismerhetők disznai, és szavazással döntheti el az emberiség, hogy melyik sertés a „legennivalóbb”. A brandenburgi Bernd Schulz a „győztes” disznót küldi azután a vágóhídra, és dolgoztatja fel sonkának, kolbásznak, egyébnek. A szavazók mindegyik disznót csokornyi fotó és részletes „személyleírás” – születési […]

És még ez is...
-
2020. december 7.
5G: az Ericsson több mint 800 milliárd forinttal kecsegtet
-
2016. november 4.
Tavasszal kivirágzik a magyar internet
-
2016. június 13.
Lassult az online kereskedelem növekedése tavaly
-
2022. szeptember 2.
Kutyás mémekkel küzd az orosz propaganda ellen a NAFO
-
2016. június 10.
Az AH rákészült a nyári sporteseményekre