Telefonban erősített a K&H

 

A NET’54 Üzleti Kommunikáció egy éves előkészítő munkát követően nemrégiben telepítette a K&H Bank deviza- és állampapír-piaci tranzakcióit támogató új telefonos rendszerét. A K&H-nál bevezetett IPC Treasury pénzügyi tranzakciókat támogató telefonrendszer lehetővé teszi, hogy az üzletkötések alkalmával a pénzintézet dolgozói egyszerre akár több vonalat is gond nélkül kezeljenek, miközben ügyleteiket rögzítik a banki rendszerekben. A megoldás segítségével a kereskedő akár egy gombnyomással válthat a vonalban lévő partnerek között, ezzel párhuzamosan pedig a számítógép monitorján figyelheti az aktuális árfolyam-alakulásokat. A NET’54 által telepített rendszer további előnye, hogy rögzíti a hívásokat, így a fejlesztéseket követően a jövőben lehetőséget teremt majd a pénzintézet munkatársai számára, hogy visszahallgassák az éppen folyamatban lévő beszélgetések korábbi részleteit is, kiküszöbölve ezzel az elhallás miatti veszteséges üzletkötéseket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Sokat költ informatikára a Waberer's

csü aug 30 , 2012
  Teljesítette az idei első félévi növekedési tervét a Waberer’s International Zrt. A kamatok, az adózás és értékcsökkenés leírása előtti eredmény (EBITDA) 11 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, megközelítette a 21 millió eurót – tájékoztatta a társaság az MTI-t. A közlemény szerint az értékesítési árbevétel meghaladta a […]

Friss, ropogós