A legelterjedtebb fizetési mód Magyarországon továbbra is az utánvét, a webáruházak kilencven százalékánál lehet így fizetni, de már több mint egyharmaduk bankkártyás fizetést is biztosít. A mobil-fizetési megoldás csupán az internetes áruházak két százalékánál lehetséges. A szállítási módok közül a házhozszállítás az áruházak kilencvenegy százalékánál, a személyes átvételi lehetőség hetvenöt százalékuknál vehető igénybe. Egyre népszerűbbek a Posta Pont és a Pick Pack Pont átvevőhelyek is, ez a lehetőség a webáruházak huszonnyolc százalékánál választható. A tavaly megjelenő csomagautomaták pedig már minden tizedik webáruháznál elérhetőek. A kutatás szerint egyre többen (69 százalék) rendelkeznek mobilra optimalizált webáruházzal. A webáruházak nyolcvankilenc százaléka kizárólag Magyarországon értékesít, és háromnegyedüknél mindössze egy ember foglalkozik a webáruház-specifikus tennivalókkal — írja az MTI a Webshop-Experts Kft. közleményére hivatkozva.