Tarifakivezetés: a Telenor kompenzálja a tarifamódosításban hátrányosan érintetteket

Telenor-boltEz év szeptember közepéig jelezhetik kompenzációs igényüket a Telenor-előfizetők a szolgáltatónál a cég elavult tarifacsomagjainak tavaly szeptemberben végrehajtott kivezetései kapcsán a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Telenor között megkötött hatósági vizsgálatot lezáró szerződésnek köszönhetően. A mobilszolgáltató önkéntes vállalásokkal kárpótolja az érdeksérelmet szenvedett előfizetőket. A tarifakivezetésben érintett előfizetőket augusztus 29. és szeptember 2. között SMS-ben keresi meg.

A Telenor azon meglévő lakossági számlás és feltöltőkártyás ügyfeleit keresi meg, akik akár kétoldalú, akár egyoldalú szerződésmódosítás keretében a  2015. szeptember 12-i tarifakivezetésben érintve voltak, kártyás előfizetőknél ide nem értve azokat az ügyfeleket, akik az eltelt időben egyenlegfeltöltéssel újították meg szerződésüket. A Telenor kötelezte magát, hogy a szeptember 16-ig beérkező jelzések feldolgozása után legkésőbb október 31-ig személyre szabott kompenzációs ajánlatokkal keresi meg a kérdőívben elégedetlen visszajelzéseket adó előfizetőket. A kompenzáció része, hogy az érintettek díj-, illetve esetenként kötbérmentesen válthassanak az igényeikhez leginkább illeszkedő tarifacsomagra, és szükség esetén havidíj-jóváírásra is sor kerülhet.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

FKF-gate: vizsgálatot rendelt el a főpolgármester-helyettes

sze aug 31 , 2016
Szeneczey Balázs városfejlesztésért felelős főpolgármester-helyettes vizsgálatot rendelt el a Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt. (FKF) szerződéskötései ügyében. A főpolgármester-helyettes kedden az MTI-hez eljuttatott közleményben azt írta, “azonnali, teljes, részletekbe menő vizsgálatot” rendelt el, “annak érdekében, hogy kiderüljön: történt-e bárminemű jogsértés”. A vizsgálat lezárultával annak eredményéről tájékoztatni fogják a közvéleményt – tette hozzá. […]

Friss, ropogós