Tanult a Telenor a húsvéti hómizériából

 

A jövőben a Telenor Magyarország Zrt. kiemelt stratégiai partnerként segíti a Magyar Vöröskereszt katasztrófa-készenléti és válaszadási munkáját; az erről szóló megállapodást szerdán, a Vöröskereszt világnapján írta alá a két szervezet. A Telenor az MTI-hez eljuttatott közleményében ismerteti: az együttműködés első fázisában a krízishelyzetben érintett területek mobilhálózatának megfelelő stabilizálását, kapacitásának szükséges növelését vállalta a mobilszolgáltató, továbbá modern telekommunikációs eszközöket; tableteket, por- és cseppálló okostelefonokat, laptopokat és mobilinternetet biztosít a civilszervezet katasztrófa-válaszadási munkájának támogatására. Az együttműködés keretében a Telenor vállalja, hogy krízishelyzet esetén a Magyar Vöröskereszt mentési és kárelhárítási tevékenységeiben önkéntesei mozgósításával is szerepet vállal, továbbá a szervezet kérése esetén a mobilszolgáltató törökbálinti székházában rövid időn belül képes egy olyan call center felállítására is, ahol egy díjmentesen hívható zöld számon az adomány-felajánlásokat és adomány-igényeket adminisztrálják a Telenor munkatársai.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.