Takarékbank az erős ügyfélhitelesítésről: mindenki higgadjon le!

3

TakarékbankA Takarékbank olyan megoldást talált, amellyel az erős ügyfélhitelesítés csak pár másodperccel hosszabbítja meg az online vásárlást.

A Takarékbank ügyfeleinek januártól az internetes bankkártyás vásárlások többségénél meg kell adniuk egy díjmentes sms-ben kapott, egyszer használatos kódot és egy állandó négyszámjegyű jelszót (internetes PIN – iPIN). Ezek nélkül nem tudják jóváhagyni a bankkártyás fizetést. A két kód használata csupán pár másodperccel hosszabbítja meg a vásárlást, viszont használatával biztonságosabbá válik az. Az iPIN kezdeti jelszót a szolgáltatás indulásáig a bank bocsátja a kártyabirtokosok rendelkezésére. Ezt a kezdeti jelszót a bevezetést követően 2021. március 31-ig meg kell változtatniuk az ügyfeleknek a bankkártyájuk segítségével bármely Takarékbank ATM-en keresztül. Az internetes bankkártyás fizetéshez szükséges másik azonosítót, az egyszer használatos kódot minden egyes vásárláskor külön küldi meg a bank az ügyfél által megadott mobiltelefonszámra.

Ha valaki eddig nem adta meg mobilszámát a banknak, vagy korábban megadott elérhetőségében változás történt, akkor a telefonos ügyfélszolgálaton, VideoBankon keresztül vagy bármely Takarékbank fiókban meg kell adnia vagy frissítenie kell a számát ahhoz, hogy januártól az interneten továbbra is tudjon bankkártyával fizetni. Az ügyfeleknek a Takarékbank ATM-jeinek többségén is lehetőségük van telefonszámuk aktualizálására készpénzfelvétel során. Lehet olyan, az Európai Unión belül működő kereskedő, aki nem hitelesített online fizetési rendszert használ. Ilyenkor a Takarékbank ügyfeleinek jogszabályi elvárás miatt egy összegben 9 ezer forintig, egymást követően 30 ezer forintig van lehetőségük az internetes bankkártyás vásárlásra.

3 thoughts on “Takarékbank az erős ügyfélhitelesítésről: mindenki higgadjon le!

  1. Már hányingert kapok a TAKARÉKBANKTÓL!
    NEM LENNE OTT KÖLCSÖNÖM, RÉGÓTA OTT HAGYTAM VOLNA!
    AZ OTT DOLGOZÓK, PLD MISKOLCON A VASGYÁRI.
    TUDATLANOK, INKÁBB KI NYOMJÁK A TELEFONT, HA VALAMIT ÉRDEKLŐDŐK!
    KÜLÖN, NEKIK ÜZENEM.
    SZÉGYELLJÈK MAGUKAT, HOGY OLYAN CSÚNYÁN VISELKEDTEK VELEM, EGY BETEG IDŐS ASSZONNYAL!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A járvány okozta válságból it-beruházásokkal menekülnek a vállalatok

sze dec 16 , 2020
ShareTweetPinShareA történelem legnagyobb digitalizációs forradalma zajlik napjainkban, a KPMG felmérése szerint a digitalizáció eddig soha nem látott mértékű lökést kapott a járványhelyzet miatt. A megkérdezett it-vezetők 55 százalékának nőtt a költségvetése az operatív működés hatékonysága, az ügyfelekkel való személyes kapcsolattartás digitális térbe helyezése és új termékek, szolgáltatások fejlesztése miatt. Az […]
Kórász Tamás, a KPMG partnere, a Management Consulting és a Technológiai Tanácsadási terület vezetője

És még ez is...