Takács az Adevinta Hungarynél

Takács BorbálaTakács Borbála tölti be a magyar e-kereskedelmi piacon jelentős portfólióval jelen lévő Adevinta Classified Media Hungary Kft. marketingigazgatói pozícióját 2021 októberétől. Digitális stratégaként Takács elsődleges feladatai közé az újabb felhasználói körök megszólítása, a tranzakciós folyamatok digitális platformokba történő szorosabb integrálása és a user flow optimalizálása tartozik majd a Jófogás és a Használtautó.hu piacvezető márkák esetében.

„Az Adevinta csapata olyan értékeket képvisel, amelyekben hinni és amelyekhez kapcsolódni tudok, mind szakmailag, mind emberileg. Szakmai érdeklődésem és eddigi tapasztalataim alapján is nagyon közel áll hozzám az e-kereskedelmi szektor, amiben az Adevinta dinamikus vállalatként, piacvezető márkákkal van jelen. Mivel a Jófogás és a Használtautó.hu médiafelületekként is jelentős szereplői a hazai kommunikációs ökoszisztémának, üzleti szempontból fontos és komplex a felhasználói bázis növelésének és aktivizálásának kérdésköre. Ebben a marketing területének is hatalmas szerep jut majd” – mondta Takács.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Internetes csalók ellen emeltek vádat

pén okt 29 , 2021
Nyolc ember ellen emeltek vádat internetes csalássorozat miatt – közölte a Heves megyei főügyész. Szalóki Zoltán elmondta: a vádlottak több tucat megtévesztett sértettnek okoztak esetenként százezer forintot meghaladó kárt 2018 májusa és 2019 februárja között. Ebben az időszakban a csalárd hirdetők több internetes hirdetési felületen járműveket, lakóautókat, mobilházat, konyhabútort, fűnyírót, […]
bilincs