Az élen végző Apple tavaly összesen 63,4 millió táblagépet értékesített, 14,6 százalékkal kevesebbet, mint 2013-ban. Piaci részesedése pedig 33,8 százalékról 27,6 százalékra csökkent. A táblagép piac második legnagyobb szereplője, a Samsung éves értékesítéseiben teljesítette a kitűzött 40 milliós célt: 40,2 millió készüléket adott el, 1,1 százalékkal többet, mint az előző évben. 2014-ben 17,5 százalékos piaci részesedésre tett szert a 2013-as 18,1 százalék után. Az Asus egész évben 11,5 millió készüléket értékesített, ami 5,5 százalékos csökkenés. Éves eladásaival 5,0 százalékos piaci részesedésre tett szert, alacsonyabbra a 2013-as 5,6 százaléknál. A Lenovo összesen 11,2 millió készüléket rétékesített a Lenovo, 43,5 százalékkal többet, mint 2013-ban. Piaci részesedése 4,9 százalékra emelkedett 3,5 százalékról. Az Amazon éves eladásai 66,4 százalékkal 3,3 millióra csökkentek, piaci részesedése pedig 4,4 százalékról 1,4 százalékra. Az összes kisebb gyártó tavaly együttesen 100 millió táblagépet értékesített, 31,4 százalékkal többet, mint 2013-ban, piaci részesedésük pedig 43,6 százalékra nőtt 34,6 százalékról.